Привабливі товари, доступні кожному
Наша стратегія полягає у задоволенні наших клієнтів. Ми розробляємо електроніку та побутову техніку з урахуванням сучасних вимог наших клієнтів. Ми слухаємо споживачів і постійно вдосконалюємо нашу продукцію, щоб забезпечити те, що від них очікується, хтось у ролі домашнього помічника, хтось як мультимедійний супутник. Наша мета - запропонувати споживачам зручні для користувача товари, які супроводжуватимуть їх у повсякденному використанні протягом усього життя. Крім того, ми завжди думаємо про підтримку доступності для всіх типів клієнтів. Ми випускаємо на ринок привабливі продукти в декількох цінових категоріях, щоб клієнти, які віддають перевагу нижчим цінам, а також користувачі з вищими вимогами могли зробити для них правильний вибір.
Ми стежимо за сучасними тенденціями та інтенсивно працюємо над тим, щоб наша продукція була не тільки функціонально, а й технічно вдосконаленою, а також відповідати вимогам сучасних клієнтів. Привабливий дизайн - не менш важливий параметр для нас; Створюючи новий продукт, ми робимо великий акцент на візуальному аспекті нового приладу.
У своєму товарному асортименті ми також бажаємо мати продукти, що пропонують інноваційні рішення. Ми навіть бачимо можливості для вдосконалення в традиційних категоріях, таких як побутова техніка, кухонна техніка чи електроніка для особистого догляду. З моменту свого створення бренд ECG займає міцні позиції в категорії дрібних кухонних приладів, зокрема мікрохвильових печей.
У сегменті побутових та персональних аудіотехнологій ми дотримуємось вимог клієнтів нового покоління, прагнучи знайти та застосувати рішення сучасних технологічних тенденцій. Як одна з перших компаній, ми вивели на ринок бездротові колонки. Як перша та єдина компанія на той час ми пропонували портативну мультимедійну музичну систему з вбудованою батареєю, яка могла б служити Power Bank для живлення та зарядки інших пристроїв, таких як телефони та планшети.
Зосередьтеся на якості та безпеці
Вибираючи товар, ми прагнемо забезпечити високі стандарти якості. Під час ретельних первинних випробувань, під час яких ми співпрацюємо з сертифікованими випробувальними установами, ми виявляємо можливі технічні несправності продукту або недоліки конструкції. Ми співпрацюємо з багатьма вітчизняними, а також закордонними випробувальними лабораторіями та випробувальними кабінетами. Тільки перевірені продукти, які є нешкідливими з технічної та медичної точки зору, можуть перейти у виробничий процес. Вироби проходять суворі незалежні випробування та перевірки, кілька разів у процесі підготовки продукції, а також під час виробництва. Згодом незалежні інспектори перевіряють і випробовують вироблені шматки серійного виробництва перед тим, як товари будуть представлені на ринок.
Наша продукція виготовляється відповідно до чинного законодавства ЄС та відповідає технічним, безпечним та гігієнічним нормам. Нашим пріоритетом є безпека та здоров'я користувачів нашої продукції.
Ми дбаємо про навколишнє середовище
Бренд ECG не байдужий до долі нашої планети. Ми прагнемо відповідального підходу до спільного середовища. В останні роки ми стали більше зосереджуватися на енергоефективних продуктах. Нові продукти зі зниженим споживанням, а також інші характеристики сприяють зменшенню навантаження на навколишнє середовище.
Ми дбаємо про безпечну та екологічну утилізацію старої техніки. Ми беремо участь у системах збору для переробки електронного та електричного обладнання.
Ми слухаємо своїх клієнтів і робимо продукцію, яку вони хочуть
Відбір і розробка продуктів здійснюється в Чехії, в країні, де проживає бренд. Наші офіси за кордоном, представляючи торгову марку в європейських країнах, також допомагають у виборі продуктів, зокрема, з урахуванням різних особливостей ринків в окремих європейських регіонах. Відгуки наших клієнтів та кінцевих споживачів нашої продукції дуже важливі для нас. Ми прагнемо гнучко реагувати на стимули з ринків окремих європейських країн, де представлений бренд ECG, а також ми випускаємо на ринок продукцію, яку марно шукали наші клієнти, або рівень цін якої був для більшості занадто високим їх. Кумулюючи кількість одиниць одного виду товару для більшої кількості ринків,ми можемо знизити ціни, і тому часто можемо пропонувати нашим клієнтам більш привабливу ціну, ніж може коштувати подібний продукт інших марок. У сучасному світі, в якому величезне виробництво електроніки та інших виробів зосереджено в промислових районах Азії, зокрема Китаю, звичний синонім Китаю як символу низької якості або технічної недосконалості вже не застосовується. Якість та надійність продукту надається його технічною зрілістю та стандартами виробника. ECG, як і всі інші великі виробники електроніки та побутової техніки, виробляє свою продукцію в різних місцях нашої планети. Продукція ECG щодня зводиться з виробничих ліній на заводах не тільки в Китаї, але і в країнах ЄС та Туреччини. Одна з найбільших виробничих потужностей побутової техніки,таких як пральні машини, холодильники або посудомийні машини знаходиться в Туреччині.
Продукти ECG можна придбати як у спеціалістів з електроніки, так і у місцевих роздрібних продавців
Одним з принципів бренду ECG є велика доступність для багатьох споживачів. Тому ми відкриті для співпраці з усіма типами каналів збуту. Ви можете придбати товари ECG у магазинах професійних спеціалістів з електроніки, магазини яких знаходяться в основному у великих містах, а також у місцевих роздрібних торговців, особливо в менших містах та муніципалітетах. Продукцію ECG можна замовити через інтернет-продавців у великих та малих електронних магазинах. Клієнти також можуть знайти продукцію ECG у гіпермаркетах міжнародних роздрібних мереж.
Продукти ECG популярні серед споживачів у різних частинах Європи
ECG - це не просто місцевий бренд, як у минулому. З часом продукція цієї марки вийшла на багато закордонних ринків у Європі та за її межами. Популярність продуктів ECG зростає, і особливо в європейських країнах бренд помітив зростання зацікавленості як торговців, так і споживачів.
Бренд розробив стратегію охоплення ринку в Центральній Європі і будував її в інших місцях, зокрема нещодавно в південно-східних частинах Європи. Стабільна клієнтська база знаходиться в Чехії та Словаччині, мікрохвильові печі надзвичайно популярні, наприклад, у Німеччині, а Угорщина також належить до ринків, де ця марка популярна. В останні роки спостерігається значне зростання інтересу та подальших продажів продукції ECG у таких країнах, як Хорватія, Словенія, Сербія, Боснія та Герцеговина. Більше клієнтів з багатьох країн допомагають бренду рости, що потім позитивно відображається на розробці товарного портфеля та створенні нових та кращих продуктів.
Початок виробництва 1996
Історія бренду ECG розпочалася в 1996 році, коли бренд був створений і перші продукти ECG ожили. Мікрохвильові печі мали величезний успіх у продажах. З самого початку, особливо завдяки привабливим цінам та порівняно широкому асортименту, вони стали сильним конкурентом традиційним брендам. Після кількох років продажів виявилася ще одна важлива особливість - надійність. Тому мікрохвильові печі стали наріжним каменем серед продуктів ECG.
Надійність перетворилася на одну з основних особливостей постійно розширюваного асортименту ECG.
K + B Progres, власник торгової марки ECG, надалі вклав значні зусилля та кошти у розробку інших продуктів. Завдяки правильно підібраному стратегічному підходу пропонувати якісну продукцію за привабливими цінами, інші товари лінійки малих побутових електроприладів стали успішними представниками марки ECG. Постійне розширення асортименту дрібної кухонної та побутової техніки дозволило торговій марці поступово зайняти позиції на роздрібних полицях спеціалізованих електромагазинів, а також мережевих магазинів. Однак з часом бренд не стояв на місці: за кілька років він вийшов на арену аудіо-відеопродукції та телевізорів. У наступні роки він переріс у категорії так званої великої побутової техніки, таких як холодильники, пральні машини, посудомийні машини тощо.За цим послідувало логічне розширення вбудованої техніки, пропонуючи якісні та доступні моделі вбудованих дощок, духовок та витяжок. Таким чином ECG стала брендом з повним спектром побутової електроніки та побутової техніки.
Рухатися вперед
Ера продажів ECG-продукції розпочалася в країні походження, в Чехії. У дев'яностих роках більшість електронних виробів продавались у торгових точках незалежних роздрібних торгових мереж. Постійне розширення асортименту дрібної кухонної та побутової техніки дозволило торговій марці поступово зайняти позиції на роздрібних полицях спеціалізованих електромагазинів мережевих магазинів та гіпермаркетів. З ростом онлайн-транзакцій та подальшим розвитком електронних магазинів бренд ECG не залишався осторонь. З часом бренд став міцною опорою стабільного асортименту товарів у всьому спектрі каналів збуту в Чехії.
- 1996 Ера продажів продукції ECG розпочалася в країні походження, в Чехії
- 2005 Закріпившись на внутрішньому ринку, продукти ECG направлялися за кордон, спочатку до сусідніх Словаччини.
- 2008 рік. Після цього відбулася експансія в іншу сусідню країну - Угорщину
- 2012 - 2013 рр. Іншими ринками, на яких успішно встановився бренд, є Хорватія, Словенія, Сербія, Боснія і Герцеговина та Чорногорія
- 2014 р. Після цього відбулася експансія до Литви, Естонії та Латвії
- 2013 - 2015 рр. ECG-продукти отримали свій шанс на передових західноєвропейських ринках Німеччини та Австрії, де вистояли проти жорсткої конкуренції обох. Частина асортиментів ECG отримала свій шанс також в Італії, Франції, Іспанії та Нідерландах.